Primary Advertiser

7 מקומות בישראל לארוחה איטלקית מושלמת עם כל המשפחה

בשיתוף רנו גרנד סניק

24.8.2020 / 11:11

הילדים ואתם מתים על אוכל איטלקי? מצאנו עבורכם 7 מקומות, מצפון ועד דרום, ששווה לנסוע במיוחד אליהם כדי ליהנות מסעודת מלכים. אז למה אתם מחכים? שיהיה בתיאבון

אין הרבה דרכים יותר מוצלחות מארוחה טובה כדי להשלים נסיעה משפחתית לטיול ואם כבר ארוחה טובה, מה דעתכם על אוכל איטלקי? המטבח האיטלקי אהוב מאוד על ידי הישראלים, בין היתר בזכות עושר הטעמים שבו, שמאפשר לכל אחד מבני המשפחה למצוא משהו שהוא אוהב לאכול. לכבוד הטיול הבא שלכם, קבלו 7 מקומות מצוינים בישראל לקחת אליהם את הילדים לארוחה בסגנון איטלקי. Buon Appetito!

טאנטי באצ'י - אם אתם נוסעים לכיוון הכרמל, שווה להגיע לקריית טבעון, לארוחה טעימה באווירה מיוחדת. טאנטי באצ'י היא מסעדה איטלקית קטנה ומשפחתית, היא מציעה תפריט עשיר, כולל פיצות ענקיות ומנות ילדים, כך שלא תהיה בעיה למצוא אוכל לכולם ולא פחות חשוב, היא מעוצבת בצורה שתגרום לדור הצעיר לרצות להישאר עוד ועוד, גם אחרי הסעודה.

מרקטו - הילדים שלכם גם אוהבים לראות איך מכינים אוכל? מסעדת מרקטו, של השף עומרי שחר, נמצאת במיקום מושלם, בין כותלי הבזאר הטורקי בעכו העתיקה, כך שהסביבה כבר מכניסה את כל המשפחה לאווירה מיוחדת. במקום עצמו, חלק מהמנות מוכנות בטאבון, שנמצא ממש במרכז המסעדה וימשוך את תשומת הלב של כולכם עד שהאוכל יוגש. המחירים של הפסטות והפיצות מדהימים ובאופן כללי, זה ה-מקום לנסוע אליו אם אתם משייטים לכם על קו החוף לכיוון צפון.

מנות במסעדת איטליאנו דה לה קוסטה. גלעד הר שלג,
איטליאנו דה לה קוסטה/גלעד הר שלג

איטליאנו דה לה קוסטה - אחת המסעדות המשפחתיות עם הנוף הכי עוצר נשימה בישראל. איטליאנו דה לה קוסטה נמצאת ממש על שפת המים בחיפה. בזמן שהפסטה תעלה על המזלג, תוכלו להביט מהחלון הענק אל הגלים הרגועים. העיצוב במקום נעים ומתאים לכל הגילאים, מלא באור ומרווח והמנות הגדולות ישאירו את הילדים ואתכם שבעים לחלוטין. למרות זאת, כדאי שתדאגו שכולם ישמרו מקום לקינוח, כי הצעירים לא ירצו לפספס את המטעמים שיש למקום להציע.

נונו - נונו כבר הפכה לשם דבר, לא רק באזור המרכז. מגיעים אליה מכל פינה בארץ והאמת, לגמרי שווה להיכנס לרכב עם כל המשפחה ולהגיע לאחד משני הסניפים שלהם, בהוד השרון (המקורי) או בהרצליה (החדש יותר). האוכל בנונו פשוט טוב ומדויק ויש שם כמה מנות דגל שהילדים ישמחו להזמין בכל ביקור. כאמור, לא משנה איפה אתם גרים, אם התקרבתם לאזור השרון וחשקה נפשכם בארוחה איטלקית משפחתית קלאסית, זה מקום מצוין לנסוע אליו.

ג'מה - בחיבור שבין תל אביב ליפו, סמוך לשדרות ירושלים, תגלו את מסעדת ג'מה. אוכל טעים, מחירים מצוינים והכי חשוב אולי, בלי התחכמויות מיותרות - היא מתאימה בול לארוחה משפחתית. אפשר להגיע אליה דרך נסיעה נעימה על קו החוף של תל אביב, מהנמל ועד לאזור כיכר השעון של יפו. אם תהיו ברכב בדיוק בשקיעה, תקבלו את הנוף המרהיב ותגיעו לג'מה בשעה הנכונה לארוחה. הטעמים בג'מה מודגשים היטב, כך שלא צריך להיות אניני טעם במיוחד, אלא פשוט לאהוב אוכל איטלקי. אם אתם והילדים שלכם כאלה, זו מסעדה נהדרת, במרחק נסיעה קצר מלב תל אביב.

הטאבון של נונו כפר סבא. עפר פרלמן,
נונו/עפר פרלמן

לוצ'נה - אם החלטתם להדרים מעט, נסיעה קלה יכולה להביא אתכם למיקום המפתיע של מסעדת לוצ'נה, בסטאר סנטר באשדוד. המחירים נוחים מאוד והכי כיף - יש ארוחה משפחתית! מקלות שום, שלוש ראשונות, ארבע עיקריות ומלא מבחר. לא צריך להסתבך עם הזמנות וכל אחד יכול לבחור בדיוק את מה שהוא אוהב. משם, כל מה שנותר זה ליהנות מהעיצוב המקסים של המקום, עם העצים הקטנים והחלל היפהפה.

לה קוצ'ינה - אילת מלאה במקומות טובים לאכול בהם, אבל אם כל המשפחה נוסעת לעיר הנופש הדרומית ובא לכם על ארוחה איטלקית, לה קוצ'ינה, שיושבת בדיוק על המים במפרץ אילת בטיילת רויאל ביץ', היא המסעדה בשבילכם. יש בה מבחר גדול של כל סוגי האוכל האיטלקי הקלאסי (בדגש על טוסקנה), שירות מצוין וכאמור, המיקום עושה את כל ההבדל. אחרי סעודת המלכים, תוכלו לצאת להליכה נעימה על הטיילת ולתת לילדים להתרוצץ קצת. אל תשכחו אותה בפעם הבאה שכל המשפחה נוסעת לאילת.

עשינו לכם חשק לארוחה איטלקית משפחתית מושלמת? כנסו עם כל המשפחה לרנו גרנד סניק, עם 7 מקומות ישיבה מרווחים, וצאו לנסיעה בעקבות הטעם. בתיאבון.

בשיתוף רנו גרנד סניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully