Primary Advertiser

מה גרם לאמירם טובים לעשות שנ"צ באמצע נסיעה?

בשיתוף רנו גרנד סניק

3.9.2020 / 8:53

כתב הרכב שלנו ערן אביבי אסף את אמירם טובים ויחד הם יצאו לנסיעת מבחן על הגרנד סניק והתרשמו: שבעה מושבים שנותנים מרווח לכל הילדים, גג פנורמי, מערכות בטיחות מתקדמות, מנוע שקט וחסכוני בדלק וכמובן - כסאות שעושים מסאז'. צפו

בווידיאו: ערן אביבי לקח את אמירם טובים לסיבוב ברנו גרנד סניק החדשה/עריכה: דפי מקל

הסעות, טיולים, הסעות ועוד קצת טיולים. אם יש לכם ילדים, אתם בטוח יודעים למה הכוונה ובכל פעם שאתם נכנסים עם כולם לאוטו, לעוד נסיעה, אתם רק חושבים על כמה חשוב שלכל אחד יהיה את המקום שלו, שהרכב יהיה מרווח ונוח לנסיעה משפחתית.

כתב הרכב שלנו, ערן אביבי, אסף את האבא האוהב (והעייף) אמירם טובים ויחד הם יצאו לסיבוב ברכב החדש של רנו, הגרנד סניק, שמציע בדיוק את כל זה, ועוד המון.

הגרנד סניק הוא מיניוואן מפנק במיוחד עם שבעה מושבים, מה שמתאים בול למשפחה עם ילדים. תמצאו בו גם שלל תאי אחסון, מגשים בגב המושב, גג סקיילייט פנורמי ולמבוגרים, מושבים קדמיים שעושים מסאז'. לא פלא שאמירם הרגיש כאילו הוא בספא הראשון שלו מאז ירח הדבש לפני 15 שנים והחליט שהוא עובר לגור באוטו, או לכל הפחות לקפל את המושבים ולתפוס איזו תנומה קלה לפני שהוא חוזר לאשתו דורין.

עם הגרנד סניק, אמירם גילה שהוא יכול לקחת את כל הילדים בנגלה אחת לפיזורי הבוקר והשתכנע שמי שתכנן את הרכב הזה - חייב להיות אבא לילדים, כי המחשבה על טובת כל המשפחה מורגשת היטב. הוא גם שמח לשמוע שמערכות הבטיחות המתקדמות של הגרנד סניק שומרות היטב על כולם, שהרכב חסכוני בדלק ושלמרות שיש לו שבעה מושבים, הוא עדיין מאיץ מ-0 ל-100 בפחות מ-10 שניות.

בקיצור, אין פלא שבסוף אמירם נתן לערן להסביר עוד קצת, ולקח את הרכב לסיבוב בעצמו.

בשיתוף רנו גרנד סניק
  • עוד באותו נושא:
  • רנו
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully