Primary Advertiser

7 מקומות עם התצפית הכי יפה בישראל שאפשר לנסוע אליהם עם כל המשפחה

בשיתוף רנו גרנד סניק

13.9.2020 / 10:28

הארץ שלנו יפהפייה ואם יודעים לאן לנסוע ואיפה לעצור, אפשר לראות נופים עוצרי נשימה, כאלה שאי אפשר לשכוח. אספנו עבורכם 7 מקומות אליהם תוכלו לקחת את כל המשפחה כדי ליהנות מתצפית יוצאת דופן

ארץ ישראל היא יפהפייה, בטח ובטח אם יודעים איך לגלות אותה כמו שצריך. מהצפון ועד לדרום, ברחבי הארץ פזורות לא מעט נקודות תצפית, בהן כל המשפחה יכולה ליהנות מנוף עוצר נשימה, כזה שנחרט בזיכרון שלנו. אספנו עבורכם 7 מקומות עם התצפית הכי יפה בארץ וכל מה שנשאר לכם לעשות זה רק להיכנס לרכב, לנסוע למקום ולבלות.

הר אדיר - ההר המתנשא לגובה של קצת יותר מאלף מטרים מעל פני הים (אחד הגבוהים בישראל) שוכן בלב הגליל העליון, קרוב לסאסא וחורפיש. ב-2012 נחנך במקום מצפור מקסים לזכר חללי מלחמת לבנון השנייה והוא כולל מרפסת עץ ממנה ניתן לראות את החרמון ואת דרום לבנון כמעט במלואם. הנסיעה לכיוון המצפור נוחה וסלולה ואחרי שתחנו את הרכב יישארו לכם רק עוד כמה דקות הליכה קלה. במקום תגלו גם מפה, שתעזור לכם להתמצא ולהבין מה נשקף לנגד עיניכם.

כתף שאול בגלבוע - הרבה לפני שמישהו צבע אדום את ראשו של הגלבוע, עמד בו על פי האגדה שאול המלך והביט על הקרב שהתחולל למרגלות ההר. ניצחונם של הפלשתים התקרב, שאול החליט ליפול על חרבו במקום להיתפס על ידם ודוד קונן על מותו עם הפסוק המפורסם: "הצבי ישראל, על במותיך חלל. איך נפלו גיבורים?". את כתף שאול תוכלו למצוא במרומי הגלבוע. מגיעים עם הרכב דרך כביש 667 לחניון המרכזי ומביטים מהתצפית על "תשבץ השדות" של העמק, שלל צבעים וגוונים שמרכיבים יחד עם בריכות המים את הנוף הייחודי. מכתף שאול ממשיכים להליכה נעימה להר שאול, הפסגה ממנה נשקף נוף נהדר בעזרתו תוכלו להתוודע לכל מה שסביבכם ותחתיכם. אם המשפחה חובבת הליכה, אפשר להמשיך גם לתצפית נוספת, בהר גיבורים.

מצפור הר אדיר. זיו ריינשטיין,
המצפור בהר אדיר/זיו ריינשטיין

תצפית הר גמל במכתש רמון - שקיעה, זריחה, או גם וגם (למה לא?) - את כולן ניתן לראות מהר גמל, מקום שזכה לשמו שכן הוא נראה כמו גמל שבדיוק התיישב לנוח. ואכן, מנוחה בתצפית הזו, אחרי הנסיעה הקסומה לכיוון מכתש רמון, היא בדיוק מה שתרצו לעשות בשעה שהשמש עולה או יורדת וההרים מסביב מחליפים צבעים. בהר גמל אפשר למצוא שולחן וכמה מקומות ישיבה, כך שיש מקום לאכול או לשתות משהו לפני שאתם מתקדמים לעבר קצה התצפית, ממנה נשקף המכתש במלוא הדרו. קל מאוד להגיע עם הרכב למקום, דרך כיכר היוצאת מרחוב נחל סרפד במצפה רמון.

מצפה רחבעם בירושלים - מצפה רחבעם נקראת כמובן על שמו של רחבעם זאבי ז"ל, שגדל בבירת ישראל. התצפית ממוקמת באזור פסגת הר הזיתים ואפשר לראות ממנה כל פינה בעיר העתיקה של ירושלים. מעטים המקומות בעולם שנושאים בתוכם יותר היסטוריה ועוצמה. עצם הנסיעה המשפחתית עצמה, לכיוון הרי ירושלים, היא כבר חוויה מרתקת עם הנופים הדרמטיים והסיפורים שפזורים לאורך הדרך, ואת הרכב תוכלו לקחת ממש עד שתתקרבו לתצפית, כך שמדובר במקום שקל להגיע אליו עם ילדים בכל גיל.

מצפה קרן נפתלי - אגמון חולה הוא אחד המקומות המיוחדים ביותר בישראל. הוא שוכן במרכז עמק החולה ונשקפת אליו, ואל כל העמק, תצפית מרהיבה ממצפה קרן נפתלי. תוכלו לנווט את הרכב למקום דרך כביש העפר שיוצא מכביש 886, כאשר התצפית עצמה מתוחזקת היטב על ידי קרן קימת לישראל. כמובן שאם אתם כבר במקום, סעו עם המשפחה גם לאגמון עצמו ולטיול באזור הנהדר הזה.

מצפור ע"ש רמי ברטל קרן נפתלי. ליאת שומן, מערכת וואלה! NEWS
המצפה בקרן נפתלי/מערכת וואלה! NEWS, ליאת שומן

הר בנטל בגולן - חלק מקו התלים הישראלי מאפשר תצפית נהדרת הן לעבר סוריה והן לכיוון מורדות החרמון ואזור רמת הגולן. הנסיעה לעבר התצפית בהר בנטל לוקחת אתכם מעלה, מעלה, אז כדאי שגם בדרך תעצרו לרגע להתרשם מהנוף עם כל המשפחה. כשתגיעו לתצפית, אחרי נסיעה מכיוון כביש 91, על הר הגעש הכבוי (כבוי באמת, לא לדאוג) תמצאו נוף שמשתרע עשרות קילומטרים קדימה ופסלי פלדה של יופ דה יונג ההולנדי, חבר הקיבוץ מרום גולן, כמו גם בית הקפה הגבוה בארץ ומוצב צה"לי שאפשר לסייר בו. קבלו טיפ: המקום מלא בסלעי בזלת. בואו עם מצפן ותראו לילדים איך הוא "מאבד את הצפון" בשל כך.

גן לאומי כוכב הירדן - הגן הלאומי, המופעל על ידי רשות הטבע והגנים, נמצא בין הכנרת לבית שאן, קרוב לגבול עם ירדן. בתצפית כוכב הירדן נותרו שרידים ארכיאולוגים קדומים, שמזכירים שפעם היו במקום גם יישוב וגם מבצר. מעבר לכך, התצפית תאפשר לכל המשפחה ליהנות מהיופי של בקעת הירדן, הכנרת ועמק המעיינות. כל מה שצריך זה לנסוע על כביש 90 עד השילוט לכוכב הירדן ולהגיע עם הרכב ממש עד לתצפית.

אם עשינו לכם חשק ואתם רוצים לצאת עם כל המשפחה לנסיעה נהדרת שתיקח אתכם לתצפיות היפות ביותר בישראל, כנסו לרנו גרנד סניק, עם 7 מקומות ישיבה שמאפשרים לכם לבלות ביחד בדרכים, עיצוב מרהיב, אבזור עשיר, גג פנורמי ומערכות בטיחות מתקדמות. דרך מושלמת לכולם להתרווח, ליהנות מהדרך ולהגיע למקומות עוצרי נשימה.

בשיתוף רנו גרנד סניק
  • עוד באותו נושא:
  • תצפית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully