Primary Advertiser

7 מקומות לא שגרתיים לבילוי משפחתי של שבת בבוקר

בשיתוף רנו גרנד סניק

7.2.2020 / 10:23

אין כמו לבלות בשבת בבוקר עם כל המשפחה, בנסיעות בדרכים וטיולים מהנים. כדי שהחוויה שלכם תהיה ייחודית ובלתי נשכחת, הנה 7 מקומות פחות מוכרים ששווה לכם לבקר בהם, במיוחד בתקופה הנוכחית

מזמן כבר למדנו ששבת בבוקר הוא יום יפה, אימא שותה המון קפה וכו'. שבת בבוקר הוא גם ה-זמן לבילוי משפחתי. עולים לרכב המרווח ויוצאים לדרכים, ליום כיף שלא תשכחו הרבה זמן. הנה 7 מקומות פחות שגרתיים לבילוי לכל המשפחה בשבת בבוקר, כאלו שגם מתאימים במיוחד לתקופה הנוכחית ותוכלו למצוא בהם את הפינה שלכם:

גן גורו - הפארק האוסטרלי בניר דוד שוכן במרחק נגיעה מהסחנה המפורסמת ויספק לכל המשפחה, גדולים וקטנים, חוויה יוצאת דופן. בימי שבת הוא נפתח כבר ב-9:00 בבוקר, כך שאפשר להתניע איך שהילדים קמים ולעלות על הכביש מוקדם. מה עושים בגן גורו? קודם כל, מלטפים ומשחקים עם עשרות הקנגורו שמסתובבים חופשי. אם לא עשיתם את זה עד היום, אתם לא מאמינים איזו חוויה מצפה לכם. חוץ מזה, תמצאו במקום עוד אינספור סוגי חיות מרתקות ואפילו את גן גו-יורה, בו יש הדמיה של דינוזאורים.

נחל ראש פינה - נופים עוצרי נשימה, יער ירוק יפה, לא פחות משלושה מעיינות וכמובן, האוויר של חיק הטבע. הטיול בנחל ראש פינה הוא מיוחד - הוא מתחיל בכלל בצפת, לשם נוסעים עם האוטו ומסתיים בצד השני של המסלול, בראש פינה. לכן, תצטרכו מישהו שיישאר ברכב ויגיע לאסוף אתכם מקצה המסלול, אחרי כשעתיים-שעתיים וחצי (כ-1.5 קילומטרים של הליכה) שמורכבים ברובם מירידה. בדרך תמצאו מקום לפיקניק, את עידן כדן, בו אפשר להשתכשך במים ושלל אתרים עתיקים.

מסלול נחל ראש פינה. רמי גלבוע, מערכת וואלה!
מצפת ועד ראש פינה. מסלול נחל ראש פינה/מערכת וואלה!, רמי גלבוע

RZR קלאב - מוכנים להתלכלך? קבלו את הטיול האידיאלי לשבת בוצית וכיפית. טיולי רייזר מתאימים לכל המשפחה ואפשר למצוא אותם בכל פינה יפה ברחבי הארץ, כאשר הזמן המושלם הוא כמובן אחרי שירד קצת גשם והאדמה רכה ורטובה. ב-RZR קלאב למשל, אפשר למצוא עשר אופציות למסלולים מודרכים בדרגות קושי שונות, כך שכל משפחה תגלה בדיוק את מה שמתאים לה. רק תבואו עם בגדים מתאימים!

מתחם הקטר - "בתחנה בבאר שבע עמד קטר, ומספרו שבעים ארבע מאות ארבעה עשר". אם גם אתם מזמזמים מדי פעם את השיר הזה של רפי גינת, בואו להכיר את הדבר האמיתי. אתם מתחם הקטר אפשר למצוא בלב העיר העתיקה בבאר שבע. הוא הוקם במקום בו עמדה תחנת הרכבת הטורקית משנת 1915 ועד 1925. כמעט מאה שלמה חלפה עד שעיריית באר שבע ורכבת ישראל ביצעו פרויקט לתיעוד ושימור המבנים במקום וכעת ניתן למצוא בו את הקטר כמובן, כמו גם מוזיאון לתולדות רכבת ישראל ובשבתות - אירועים לכל המשפחה, עם הופעות, אוהל בדואי ועוד. המתחם פתוח בשבת מ-9:00 עד 18:00 ואם אתם גרים באזור המרכז/צפון, הרי שמדובר בנסיעה מהנה וקלילה במיוחד עד באר שבע.

אגרונן - כל המשפחה אוהבת פירות? כנסו לרכב וסעו לגדרה, שם תמצאו את הקטיף העצמי (פתוח בשבת מ-9:00 עד 14:00). תוכלו לקנות כמה סלסלות ריקות, לחלק בין כל בני המשפחה ולצאת לדרך - במקום תמצאו פירות יער אהובים, כולל רימון, פטל, תותי עץ ועוד. אפשר להגיע בקלות עד הכניסה עם הרכב שלכם, ואז לקחת הביתה את מה שקטפתם, או לאכול במקום.

מתחם הקטר באר שבע. אריאלה אפללו, מערכת וואלה! NEWS
חוויה לילדים ומבוגרים. מתחם הקטר/מערכת וואלה! NEWS, אריאלה אפללו

עין ניל"י - לא רחוק מגבעת עדה, נוסעים עם הרכב עוד כמה קילומטרים לכיוון המושב גבעת ניל"י ורגע לפני שנכנסים אליו, ממשיכים לדרך עפר רחבה וקצרה. שם, מחנים את האוטו והולכים כ-300 מטרים בלבד ברגל עד שמתחילים לגלות את המעיין הנעים, בו כל המשפחה יכולה ליהנות יחד מטבילה. מי המעיין הנובע במקום זורמים לבריכה רדודה ומוצלת היטב ואפילו יש נדנדה שהילדים שלכם לא ירצו לעזוב. הכי פשוט, הכי מפתיע.

אחרת - שבת גשומה? הנה אופציה שתאפשר לכם לעשות (כמעט) את כל הבילוי המשפחתי של ברכב. היופי ב"אחרת" הוא שאתם בוחרים את המקום, מתוך שלוש אפשרויות (אזור זיכרון יעקב, אזור ירושלים ואזור הגולן) שישלחו אתכם לנסיעה וטיול בין אתרים שונים, כאשר בכל פעם תקבלו חידה או משימה שתעביר אתכם לנקודת הציון הבאה. הכל נעשה בקצב שהמשפחה רוצה ואם תראו בדרך מקום שאהבתם, אל תהססו לנסוע אליו ולחזור למסלול בהמשך.

אז למה אתם מחכים? בשבת הקרובה, כנסו לרנו גרנד סניק, תיהנו מנסיעה מרווחת ורגועה עם 7 מקומות ישיבה שמאפשרים לכם לבלות ביחד בדרכים, עיצוב מרהיב, אבזור עשיר, גג פנורמי ומערכות בטיחות מתקדמות, וצאו ליום כיף לא שגרתי.

בשיתוף רנו גרנד סניק
  • עוד באותו נושא:
  • משפחה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully