Primary Advertiser

7 מקומות הכי טובים בארץ לפיקניק משפחתי

בשיתוף רנו גרנד סניק

14.9.2020 / 10:17

כל המשפחה מוכנה לצאת לארוחה מהנה ורגועה בחיק הטבע? אספנו עבורכם את 7 המקומות הכי טובים בישראל לעשות בדיוק את זה. מדשאה ענקית, מרבד פרחים ונופים עוצרי נשימה. רק להיכנס לרכב ולנסוע לחוויה שתאפשר לכם לבלות, בלי להתקהל

יש מעט מאוד דברים יותר מהנים לכל המשפחה מאשר פיקניק בחיק הטבע. ביום קיץ חמים ונעים, אורזים ארוחת מלכים עם מה שכל אחד הכי אוהב, נכנסים כולם לאוטו ונוסעים למקום מיוחד, בו אפשר גם לבלות וגם להיות רק עם המשפחה, בלי להתקהל. אבל איך תדעו לאן לנסוע? הנה 7 מקומות מושלמים בישראל לפיקניק משפחתי מהנה ביותר.

אתר חפציבה על נחל חדרה - החווה החקלאית חפציבה הוקמה לפני למעלה מ-100 שנים ואתם יכולים להגיע ולבקר בשחזור שלה, ועל הדרך גם ללמוד על ההיסטוריה המרתקת שלה וליהנות ממרכז המבקרים. אבל ה-שיא של המקום הוא כרי הדשא הבלתי נגמרים והמטופחים. לא משנה איפה תבחרו לשבת, יהיה לכם מקום ושטח לשחק בו ולהתרוצץ. אחרי האוכל אפשר גם לעשות הליכה רגועה לאורך הנחל.

פארק בריטניה - הפארק הירוק והעוצמתי שוכן בלב שפלת יהודה, בין בית שמש לקרי גת, סמוך לכביש 38, כך שנסיעה למקום מאזור המרכז היא פשוטה ונעימה. כשתגיעו לפארק, אותו מתפעלת קרן קימת לישראל, תמצאו בו שלל גבעות, יערות ומרחבים יפהפיים, המשתרעים על פני כ-40 אלף דונמים. הכניסה היא בחינם וברחבי הפארק פזורים לא פחות משמונה חניונים בהם יש שולחנות פיקניק. לפני או אחרי האוכל, הילדים יוכלו ליהנות מטיפוס על הפסלים הייחודיים שבמקום וכמובן שלא חסרים גם מסלולי טיול.

פארק בריטניה. ShutterStock
שולחן פיקניק בפארק בריטניה/ShutterStock

יער הסוללים - צפון-מערבית לנצרת, ליד יער ציפורי, נמצא יער הסוללים, כך שזו הזדמנות מצוינת לעשות גם נסיעת טיול צפונה וליהנות מהדרך. כשמגיעים ליער, אפשר להתנייד בו בנוחות עם הרכב, להתחיל לטייל בשביל הנגיש והסלול ולמצוא ספסלים לאורך היער בהם ניתן לעצור וליהנות מפיקניק נהדר, רק אתם, העצים והציפורים. שביל ההליכה הבוטני ביער נמשך כ-750 מטרים ומתחיל מהחניון, אשר גם בו תוכלו לעשות את הפיקניק שלכם, ממש ליד הרכב.

דרך נוף הרי נפתלי - הדרך המביטה ממעל אל קרית שמונה וממנה, היישר לתוך לבנון היא גם חלק משביל ישראל ומלאה בנקודות יפות לעצור בהן לפיקניק. היתרון הגדול של הדרך היא שאפשר להתקדם בה עם הרכב שלכם ולעצור בכניסה לשבילי הליכה קצרים שפותחו במקום. ככה תוכלו להביא את הפיקניק המשפחתי למקומות שלא הכרתם, כמו למשל בדרך למצפה לזכרו של לירון סעדיה ז"ל, שנפל במלחמת לבנון השנייה. תראו את הגולן ואת עמק החולה ובמצוק בלאנש תגלו חניון, בו אפשר לצאת מהרכב אחרי הנסיעה הארוכה צפונה, לשבת לצד שולחן הפיקניק ולתת לילדים לשחק במתקני השעשועים בזמן שאנחנו מארגנים את האוכל.

עין יזרעאל - אין כמו קצת מים בחודשי הקיץ והנה המקום שאתם רוצים לנסוע אליו עם כל המשפחה לפיקניק באווירה צוננת ומרגיעה. בעין יזרעאל, למרגלות הר הגלבוע, תגלו מעיין ניקבה. המים זורמים אל הניקבה לאורך כל השנה וכל המשפחה יכולה להיכנס בכיף לבריכה הרחבה, שעומקה כמטר. לפני ואחרי הבילוי במים, תיפסו את אחת הפינות סביב הבריכה בשביל הפיקניק שלכם. האזור מאורגן מאוד ולא חסרים שולחנות, שירותים ומקום להיפטר בו ממה שלא צריכים יותר.

אזור הרי נפתלי. ShutterStock
אזור הרי נפתלי ועמק החולה הנשקף/ShutterStock

יער המגינים - לא הרחק ממודיעין משתרע יער המגינים על פני כ-3,500 דונם, פורחים, פוריים ויפים. במקום תמצאו שלל סוגי עצים, אתרי הנצחה וזיכרון, מסלול טיול ועוד, אבל השיא הוא מטוס הנורד, שהוצב במקום בשלמותו ופשוט אי אפשר יהיה לוותר על תמונה איתו. למטוס, ולנקודות אחרות ביער, אפשר להגיע בלי בעיות עם הרכב וכמעט בכל פינה תמצאו מקום נוח לעצור בו לפיקניק, כך שזה באמת תלוי בקצב שלכם. נסיעה זריזה לאזור ואתם מיד נכנסים לעולם משל עצמו.

חניון רעים - מוכנים לנסיעה דרומה? אי שם בין בארי לרעים שוכן חניון רעים, אחד המקומות הכי יפים ושלויים שאתם בטח לא מכירים עדיין. אז למה לחכות? סעו עם כל המשפחה בדרך הפסטורלית המובילה לחניון רעים וצפו במשטחי הכלניות הבלתי נגמרים. החניון עצמו שוכן כ-100 מטרים מהבאר שנמצאת במקום ובין העצים, בצל, ישנם שולחנות פיקניק שיכניסו אתכם לאווירה הנכונה ויתנו לכל המשפחה לאכול בכיף ביחד, אל מול הנוף היפהפה.

מרגישים שהגיע הזמן לפיקניק? כנסו לרנו גרנד סניק, תיהנו מנסיעה מרווחת ורגועה עם 7 מקומות ישיבה, עיצוב מרהיב, אבזור עשיר, גג פנורמי ומערכות בטיחות מתקדמות ולכולם יהיה מרווח ונעים בנסיעה בדרך ליעד וחזרה.

בשיתוף רנו גרנד סניק
  • עוד באותו נושא:
  • פיקניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully