Primary Advertiser

7 מקומות בישראל לראות בהם יצירות אומנות עם כל המשפחה

בשיתוף רנו גרנד סניק

7.9.2020 / 10:10

הגיע הזמן לצאת מהבית, להיכנס לרכב ולנסוע לספוג קצת אומנות ותרבות ברחבי הארץ. אספנו עבורכם 7 מקומות שמתאימים בול לכל הגילאים ויתנו לכם חוויה פעילה, מרתקת ומשכילה שמתאימה בדיוק לימים אלו

הקיץ הוא זמן נפלא גם לטייל וגם להרחיב אופקים. להוציא את הראש שלנו ושל הילדים מהסמארטפונים ולספוג קצת תרבות. תאמינו לנו שממש לא חסרים מקומות כאלה ברחבי הארץ וכדי שתוכלו לצאת לנסיעה נחמדה וליהנות עם כל המשפחה מאומנות מקומית, אספנו עבורכם 7 מקומות מובחרים לראות בהם אומנות. רק להכניס את כולם לאוטו, לוודא שהכל פתוח במסגרת המגבלות (לא אמורה להיות בעיה), ולצאת לבלות בדרכים.

מוזיאון ניסכו בעין הוד - כפר האמנים השוכן בדרום הכרמל מלא עד אין קץ במקומות לבקר בהם, אבל מכולם, זה שמתאים הכי טוב לבילוי משפחתי הוא המוזיאון המדהים הזה לתיבות נגינה ומוזיקה מכנית. ניסן כהן, תושב עין הוד, אסף במשך עשרות שנים תיבות ומכשירי נגינה מכל פינה בעולם והוא מציע סיורים ואפילו קונצרטים פרטיים, שילמדו את כולכם על מוזיקה ותרבות.

מיני ישראל - פארק המיניאטורות הפנטסטי נוצר בהשראת מדורודם שבהולנד ומציג בשטחו הרחב את מיטב המקומות שיש לישראל להציע. מעבר לחוויה הסיור בין המיניאטורות, כל המשפחה תוכל להתרשם מההקפדה על הפרטים. כל אתר המוצג במיני ישראל הוא יצירת אומנות לכל דבר ואפשר ללמוד ממנה על האפשרויות והקשיים של יצירת המיניאטורות.

מיני ישראל. ShutterStock
מיני ישראל/ShutterStock

מוזיאון הילדים בחולון - אחד המקומות המהנים ביותר שיש לכל המשפחה נמצא במרחק נסיעה קצרצרה מתל אביב. במוזיאון הילדים מציעים שלל הפעלות בטווחי גיל שונים, כולל למבוגרים. אטרקציה מרכזית היא מסע הקסם המסתורי של הביטלס, שם אתם והילדים תוכלו ללמוד יחד על אגדות המוזיקה. בנוסף, תמצאו יצירות אומנות אינטראקטיביות, שיניעו את כל המשפחה לפעולה ויציגו בפני הדור הצעיר פסלים, ציורים ועוד.

גני סיפור בחולון - נשאר בעיר לכבוד פרויקט פיסול סביבתי נהדר וחדשני בישראל. בקרוב ל-50 גנים ציבוריים ברחבי העיר פזורים פסלים בהשראת סיפורי ילדים מוכרים ואין דרך יותר קלה לחבר את הילדים ליצירות האמנות מאשר דרך הסיפורים שהם כל כך אוהבים. צאו לנסיעה מרתקת מגן לגן וחיקרו יחד את היצירות והסיפורים שמאחוריהם.

מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית בחיפה - מוכנים לחוויה משפחתית יוצאת דופן? כנסו לאוטו ותעלו לראש הגנים הבאהיים בחיפה. שם, יחכה לכם מוזיאון מרהיב, שיפרוס בפניכם דרך שירה, ציור, הדפסי עץ ועוד שלל יצירות אומנות את אחת התרבויות העשירות והעתיקות בעולם - התרבות היפנית. הנמרצים יותר במשפחה בוודאי יהנו מאוסף החרבות והשלויים לא יוכלו להוריד את עיניהם מציורי הדיו והמסיכות המיוחדות.

שבועות במוזיאון הילדים בחולון. טל רובנשטיין,
מוזיאון הילדים בחולון/טל רובנשטיין

מרכז לאומנות עכשווית בערד - הנה נסיעה משפחתית שלא תוכלו לשכוח. אי שם בדרך לים המלח נמצא המרכז לאומנות עכשווית והתערוכות שלו ידברו בדיוק אליכם ולכל המשפחה. הן מודרניות, שונות ממוזיאון "רגיל", מתכתבות עם המציאות ויגרמו גם לכם וגם לילדים לחשוב ולדבר על מה שחוויתם. בפעם הבאה שאתם בנסיעה בדרך לים המלח, זה ה-מקום לעצור בו לחווית אמנות ותרבות נהדרת.

פארק המחזור חירייה - המקום שנודע בעבר כהר הזבל שינה לחלוטין את עורו והפך למתחם מרתק ומלא באומנות שתרגש את כל המשפחה. יצירות האומנות שתמצאו בפארק המחזור הן כולן... עשויות ממחזור של חומרים כמובן ופתאום גם אתם וגם הצעירים תבינו מה אפשר לעשות עם חומרים ומוצרים שנראים לנו טריוויאלים ביום יום. הפארק נמצא במרחק נסיעה קצרה מתל אביב והגישה אליו עם רכב נוחה.

מרגישים שהגיע הזמן לחוויה תרבותית לכל המשפחה ושהילדים שלכם צריכים לספוג קצת אומנות שתתאים בול לגיל שלהם, ותהיה מהנה גם לכם? היכנסו לרנו גרנד סניק, תיהנו מנסיעה מרווחת ורגועה עם 7 מקומות ישיבה, עיצוב מרהיב, אבזור עשיר, גג פנורמי ומערכות בטיחות מתקדמות, שיבטיחו לכולם מרחב ונוחות מקסימלית, וסעו לטייל במקומות הכי טובים ברחבי הארץ לראות בהם אומנות לכל הגילאים.

בשיתוף רנו גרנד סניק
  • עוד באותו נושא:
  • אומנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully