Primary Advertiser

7 מקומות בישראל לאכול בהם גלידה עם כל המשפחה

בשיתוף רנו גרנד סניק

7.2.2021 / 10:00

גם בחורף, יש לא מעט ימים בישראל שכיף לזלול בהם גלידה ועכשיו כשהסגר נגמר, זה בדיוק הזמן לצאת עם המשפחה לטיול בעקבות הטעם. אספנו עבורכם 7 מקומות ברחבי ישראל בהם תמצאו גלידריות מיוחדות, שכל המשפחה תאהב

הסגר היה לא כיף, מכל הבחינות וכולנו בילינו בתקופה האחרונה הרבה יותר מדי זמן בבית. לשמחתנו, עכשיו אפשר לצאת שוב לדרכים (ולהקפיד על הוראות משרד הבריאות כמובן!) ואין דרך יותר מהנה לעשות זאת מאשר מסע בעקבות הגלידות. ישראל היא מדינה חמה כמעט כל השנה, ואפילו בחורף לא חסרים לנו ימים בהם אפשר ליהנות מגלידה טעימה ומשובחת. אז כנסו עם כל המשפחה לרכב, וצאו להתפנק בגלידריות עם סיפורים מיוחדים וטעמים יוצאי דופן. הנה 7 מקומות לאכול בהם גלידה ברחבי ישראל.

בוזה - לגלידה בוזה ("גלידה" בערבית) יש כבר חמישה סניפים בישראל, כולל שניים בתל אביב אפילו, אבל אם אתם בקטע של נסיעה משפחתית כיפית לצפון, אל תפספסו את מרכז המבקרים הנהדר בקיבוץ סאסא, בו מיוצרת הגלידה מאחורי קיר זכוכית, כך שאפשר לראות הכל. במקום יש כמובן גם גלידריה, כדי שתטעמו ולא רק תראו וכל המשפחה יכולה להשתתף בסדנת הכנת גלידה. עוד שני סניפים בצפון, עם מגוון נרחב של טעמים מצוינים, ממוקמים בתרשיחא ובצומת הגומא בעמק החולה.

אייססלון - ממש ליד האוניברסיטה בחיפה תמצאו את אייססלון, גלידריה עם עיצוב מגניב, בסביבה כיפית וטעם... איזה טעם. מטפסים עם הרכב בנסיעה יפה על הכרמל, כשבדרך הנופים של המפרץ רק גורמים לנו לכולנו, מבוגרים וילדים, להתלהב ולהתרגש יותר. בקיצור, תאמינו לנו שאם אתם נוסעים לחיפה, זה המקום המושלם לעצור בו לקינוח מפנק ואת הרכב אפילו תוכלו להשאיר לשעתיים בחינם בחניון התת-קרקעי שבמקום. רק שימו לב שבשישי פתוח עד הערב (20:00), אבל בשבת סגור.

אייססלון. ערן גילווארג
עיצוב מגניב וטעמים נהדרים. אייססלון/ערן גילווארג

דליקטו - נשאר עוד רגע בחיפה ברשותכם, אבל הפעם אנחנו הרבה יותר קרובים לים - אפשר לעצור בדליקטו, לקנות גלידה טעימה לכל המשפחה, לחזור לרכב ולנסוע פחות מחמש דקות עד חוף דדו, כדי לזלול מול הגלים. בדליקטו תוכלו למצוא ג'לאטו נהדר, בדיוק כמו באיטליה וזה לא מפתיע, כי המקום הוקם על ידי מריו סנטומו, איטלקי אמיתי שעבר לישראל. במקום יש גם זכוכית שקופה, אז אם בחרתם להישאר ולאכול את הגלידה שלכם בדליקטו, תוכלו לראות איך מכינים אותה.

גלידריית משק יעקבס - משק יעקבס, באופן כללי, הוא אחד המקומות המהנים בישראל לקנות בהם אוכל. יש בו גבינות, בית קפה, מגשים מוכנים עם לחמים, ירקות ועוד ובשנים האחרונות, גם גלידריית בוטיק טעימה ביותר, כולל כמה טעמים שכנראה לא חלמתם עליהם אפילו. אם אתם מוכנים לנסות דברים מעניינים, תמצאו במקום למשל את גלידה הריקוטה עם תאנים או גלידת יוגורט כבשים, לצד כמובן הטעמים הקלאסיים. אחרי שאספתם את הגלידה, תוכלו לחזור לרכב ולנסוע לאכול אותה באחת הפינות היפות שפזורות בכל רחבי עמק חפר.

אוטלו - אם בא לכם לעשות נסיעה בתל אביב, ולהגיע עם הגלידה בזריזות לכל מקום בו תבחרו לאכול אותה, הרשו לנו להמליץ לכם על גלידריית אוטלו, לה יש סניפים בשני הצדדים של הטיילת, אחד בדיזנגוף ואחד בהרצל. אוטלו כבשה בשנים האחרונות את העיר ללא הפסקה בזכות הקונספט המגניב שלה, שישאיר את הילדים שלכם (והאמת שגם אתכם) עם טעם לעוד: עוד לפני שמניחים לכם את הגלידה בגביע, מוזגים לתוכו שוקולד חם שמגיע מברז מיוחד. נשמע כיף? זה בהחלט נכון.

אוטלו. סער נווה,
נסיעה נעימה וטעימה בתל אביב/סער נווה

מוסלין - נוסעים לטיול משפחתי בירושלים? הנה הגלידרייה שתרצו לעצור בה. למוסלין יש שלושה סניפים מלאים בגלידה צרפתית וסורבטים, אז לא משנה לאיזה אזור בעיר תגיעו, היא תהיה במרחק נסיעה סבירה מכם. רוב הטעמים לא מסובכים מדי, אבל בהחלט ישנם כמה יוצאי דופן, כמו גלידת מאצ'ה (תה ירוק יפני) וגלידת וואסבי, או גלידת זעפרן. היא מאוד שונה בטעם, בסגנון, במרקם ובכל דבר אחר מהגלידה האיטלקית המוכרת לנו יותר ובדיוק בגלל זה, שווה לבדוק אותה בנסיעה הבאה שלכם לבירה.

יטבתה - את פונדק יטבתה כנראה שבאמת אין צורך להציג. נווה המדבר המופלא הזה נמצא רק חצי שעה נסיעה מאילת, אז אם אתם יורדים לעיר הנופש הדרומית ותהיו מספיק יעילים, הגלידה אפילו לא תימס לכם בנסיעה הקצרה שנשארה וכל המשפחה תוכל לשבת על חוף הים האדום או שפת הבריכה במלון, ולאכול בכיף. הגלידרייה ביטבתה היא חלק מהפונדק העשיר והמפורסם ויש בה יותר מ-100 טעמים שונים, כך שלכל אחד מבני המשפחה שלכם יהיה משהו. הכל מיוצר עם חלב מהמחלבה של יטבתה כמובן ואם אתם כבר שם ורוצים משהו קריר וטעים, תבדקו את היטבתה מורגנה, משקה שכבות צבעוני.

אז בפעם הבאה שכל המשפחה מוכנה לגלידה בדרכים, כנסו לרנו גרנד סניק, תיהנו מנסיעה מרווחת ורגועה עם 7 מקומות ישיבה, עיצוב מרהיב, אבזור עשיר, גג פנורמי ומערכות בטיחות מתקדמות, ותבלו יחד בחוויה לכל הגילאים, עם גלידה מיוחדת וטעימה.

בשיתוף רנו גרנד סניק
  • עוד באותו נושא:
  • גלידות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully